Freeman - 2008-05-26 18:34:04

Zakładam ten wątek z jednego powodu. Organizacja walki sojusz przeciw sojuszowi. Po ostatniej wojnie z fekal mogliśmy stwierdzić iż skuteczny atak może być przeprowadzony tylko przez graczy oddalonych nie więcej niż 4h drogi od celu. Większa odległość daje dużo czasu na reakcje ze strony obrońcy miasta. Chciałbym więc spytać was jak widzicie kolejne wojny.

Moje propozycje:


1. każdy gracz posiada koszary na poziomie min 20 ( szybka budowa wojska ) i stocznie na 15
2. gracze oddalenie o więcej niż 4h od celu dostarczają surowce do produkcji wojska tym co są bliżej, tak aby każdy członek sojuszu był zaangażowany i wykorzystana została cała siła sojuszu.
3. podział na GB był dobrym pomysłem i wydzielenie dowódców grup przyniosło efekty,


jeśli macie jeszcze jakieś pomysły to słucham.

www.polskiminecraft.pun.pl www.tzzcz.pun.pl www.bolestasoft.pun.pl www.gbforum.pun.pl www.narutogram.pun.pl